Notícies FECIC

FECIC celebra una jornada per tractar el frau a la cadena alimentària

09.04.2025 Tweet


Avui, 9 d’abril de 2024, des de FECIC hem celebrat una jornada clau per tractar el frau alimentari i el seu impacte en el sector carni. En aquesta jornada, més de 40 empreses del sector s’han reunit amb experts per analitzar l’actual panorama i explorar solucions.

Després de la inauguració de l’acte per part de Josep Solà i Ignasi Pons, la jornada ha comptat amb la participació de:

  • Laura Ruana Pavón, Subdirectora General d’Empreses, Qualitat, Agroalimentació i Gastronomia del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya.
  • Luana Esser, Inspectora Agroalimentària del mateix departament.
  • Mònica Saltor i Jacas, Consultora en Qualitat i Seguretat Alimentària.
  • Joana Salagre Miró, de FECIC, experta en etiquetatge.

 

Des de FECIC, seguim compromesos amb les bones pràctiques en el sector alimentari i treballem per eradicar el frau que afecta la imatge d’un sector tan rellevant com és el carni, que es caracteritza per l’esforç constant per garantir la qualitat i la seguretat alimentària.

Gràcies a tots els participants per la seva col·laboració i per continuar promovent el compromís amb la seguretat alimentària.